Wendy’s Kantoor

Secretarieel, Administratief, Boekhoudkundig, Virtual Assistant

Wendy's Kantoor

06 17 37 41 11

Wie ben ik?

Mijn naam is Wendy van der Lingen.


Ik heb een secretariële opleiding afgerond.

  

Na 25 jaar lang voor diverse bedrijven gewerkt te hebben op verschillende afdelingen en functies,
is duidelijk geworden dat een vaste functie binnen een bedrijf geen voldoening zou gaan geven.

Ik ben op zoek naar de afwisseling tussen verschillende functies en verschillende bedrijven.

Door mezelf te laten inhuren, kom ik op verschillende plekken en kan ik diverse functies uitvoeren.
En zo de bedrijven uit de brand helpen.

 Voor vele zaken dus inzetbaar!

Op mijn LinkedIn profiel kunt u al mijn achtergronden vinden.


Skills

Representatief, verantwoordelijk, veelzijdig, nauwkeurig, geordend, eerlijk, servicegericht, communicatief sterk, flexibel, zelfstandig, pro-actief, discreet, doelgericht, goed doorzettingsvermogen, goede wilskracht, organisatorisch sterk, regelneef, veelzijdig, gastvrij.

Bekend met

Outlook
Word
Excel
Power Point
Cash
E-Boekhouden
Elementor
Photoshop

Gewerkt voor

Wildbrain CPLG
Defecte PC
Mattel Europa BV
United Technical Solutions
ABN AMRO
Peugeot Dealer

Project 1

9 maanden beurs

- Van het begin tot eind verantwoordelijk voor de Fisher-Price beurzen in de Benelux met de lokale steun van de salesafdeling in België en Nederland.
- Het creëren van een goede sfeer, verantwoordelijk zijn voor het bouwen van de stand, het aanwezig zijn bij de consument beurzen zelf (Babyboom BE / 9 maanden beurs NL).
- Werken met derden, contact opnemen met de groothandel voor het bespreken van de promoties en selecteer van de producten die voor deze beurzen belangrijk zijn. Tevens voor de directe verkoop aan de consument. - Eerste aanspreekpunt voor de 9 maanden Fair zijn.

Project 2

Hot Wheels Event

- Verantwoordelijk voor het begeleiden van het Hot Wheels Event van begin tot het eind.
- Samenwerken met RTL Telekids.
- Ervoor zorgdragen dat de merkbeleving tijdens het evenement groot is.
- Het regelen van diverse zaken zoals: crew, draaiboek, marketing rondom het event (actie op de winkelvloer, nonspot bij RTL en winacties online), producten voor het event, indeling van de locatie, smoelenborden, goodybags, etc
- Vooraf presenteren wat de crew die dag kan verwachten en wat hun verantwoordlijkheden worden.
- Het aansturen van de crew tijdens de dag van het event.
- Budget controle.

Project 3

Diverse Partner dagen

- Zorgen dat de locatie er top uit ziet
- Het regelen van naamkaartjes, catering, boekjes en alle andere zaken die belangrijk zijn voor de klanten die komen
- Eerste aanspreekpunt op de dag zelf
- Goodiebags verzorgen
- Gastvrouw zijn
- Zorgen dat de dag goed en soepel verloopt.
- Op en afbouw
- Verantwoordelijk voor het pos (show) materiaal